Pagina's

woensdag 9 november 2022

Herfst Journaling


De herfst vind ik een heerlijk seizoen om te journalen, je kan dan weer andere materialen gebruiken die passen bij het warme gevoel van dit seizoen.
Ik koos hier dan ook voor golfkarton, kant, warmte.
Niet letterlijk warmte maar de warmte die de pagina voor mijn gevoel wel uitstraalt, 
ik hoop dat jij dat ook voelt.

Misschien doe je niet aan journalen maar lijkt het je wel leuk om een keer een pagina te maken, ga het gewoon eens proberen... niet te veel denken maar vooral gewoon maar wat gaan doen. 
Ik neem je even mee in hoe ik dat heb aangepakt met deze pagina maar je kan van alles bedenken om op een herfstpagina te plakken.


Voordat ik aan de slag ging met dit herfstthema, pakte ik eerst wat spulletjes bij elkaar die ik hier wel bij vond passen en zo gauw als ik die dingen in de hand heb en bij elkaar zie ontstaan er wel wat ideetjes maar gek genoeg wordt het altijd weer anders.


Er zijn nieuwe stencils uit gekomen van Craft Sensations en die wilde ik graag op mijn pagina verwerken, ik hou van modeling pasta op mijn achtergrond en dit blad past weer perfect bij het thema.

Daarna koos ik weer een mooi sfeervol plaatje uit het papierblok, knip nog wat andere plaatjes en tekstjes uit en leg die alvast los op de pagina.
Om een bingo te halen kijk ik even wat er nog ontbreekt en kies ik voor golfkarton en kant.
De kant heeft echt op allerlei mogelijke manieren op de pagina gelegen maar uiteindelijk besloot ik om het te knippen en bovenaan de pagina te verwerken.
Ik ben erg blij met het resultaat, wat heerlijk om mee bezig te zijn geweest.
Voor mij werkt dit heel ontspannend, lekker in je eigen journal aan de slag.


Mijn oktober pagina kon je al zien in het nieuwe album, dat plaatje vind ik zo schattig!


SNEAKPEEK:

En zo ging ik ook al aan de slag met de decemberpagina zodat het een mooie serie zou worden:


Eerst uit het papierblok weer plaatjes en tekstjes geknipt en een mooi mini envelopje gevouwen.


Vanwege de bingo letters/cijfers de achtergrond met een stencil bewerkt, dat goed laten drogen en dan weer verder met alles erop vastplakken.
Ik gebruikte nog golfkarton en bakerstwine en toen was er een BINGO!


Doe je ook weer mee met de laatste maand van het jaar?
Ik ben nog even in de herfstsferen gebleven en maak een apart journal over december die dan lekker winters wordt...

Groetjes,

gebruikte materialen van Craft Sensations:

* Papierblok: In the forest I go
* Kant                                      









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten