Pagina's

woensdag 7 september 2022

Strandkaart

 


Zijn jullie ook zo dol op strandsfeer?
Ik kon dit papierblok echt niet laten liggen en ging er meteen mee aan de slag.
Heb er een strandkaart en een mini-album mee gemaakt maar die volgt later.

Ik heb gekozen voor een eenvoudig model, die makkelijk te maken is 
als je eens een paar kaartjes nodig hebt, zoals ik deze week had.

Ik heb in dit geval geen cardstock gebruikt maar meteen het prachtige designpapier.
Deze is dubbelzijdig bedrukt en dat staat prachtig bij dit model.




Ik heb een stuk desigpapier van 20 x 15 cm gesneden.
Deze ril je op 5 en 15 cm en de zijkanten vouw je dan naar binnen.

De banderol heb ik ook gemaakt van designpapier: 23 x 3 cm.
De banderol vouw je dan om de kaart heen en plak je vast. 
Zodat je een rol hebt die je om de kaart heen kan schuiven en de kaart niet open gaat.
Ik heb de bovenste hoeken schuin afgesneden, kijk welke hoek je mooi vind 
en pas dat aan beide kanten toe.

Verder maak je een kaart die je in deze kaart kan schuiven.
Ik koos hier wel voor cardstock van 9,5 x 14,5 cm en plakte daar een mooi plaatje uit het papierblok op.
Op deze manier kan je nog wat op de achterzijde van deze kaart schrijven.

Tot slot versier ik de kaart met wat kant, plaatjes en houten figuurtjes.



Creatieve groetjes,

Ik gebruikte deze producten van Craft Sensations:













Geen opmerkingen:

Een reactie posten