Pagina's

donderdag 7 februari 2019

kadotasje...Happy birthday to you


Hallo allemaal

Ik heb een kraft kadotasje bekleed met Craft Sensations materialen.
Ik heb hierbij de een stempelset uit de nieuwe serie gebruikt, ik vind die theekopjes en theepot helemaal geweldig en je kunt er zulke leuke dingen mee doen.
Je kunt ze natuurlijk heel goed gebruiken om in te kleuren maar ik heb ze gebruikt met embossing poeder op verschillende design papiertjes


De rand van het tasje heb ik gemaakt met een swirl stansje dat uit een oudere stempel set komt, maar met deze stansjes kun je wel heel leuk zelf hele sierlijke mallen of borders maken.
In een eerdere blogpost heb ik uitgebreid uitgelegd hoe ik dat gedaan heb.
  Klik hier om naar deze blogpost te gaan.

Bij dit tasje heb ik er een border rand mee gemaakt, door het malletje uit te stansen en vervolgens te embossen komt er een relief in je papier. Als je het papier dan nog even in je mal laat zitten en je gaat er met een beetje inkt overheen valt dat gedeelte daarna nog meer op en geeft dat wel een leuk effect.
Ik heb de rand vervolgens achter het cardstock vast geplakt.


Ik heb de theekopjes gestempeld op design papier en daarna bewerkt met koper kleurig embossingpoeder daarna uitgeknipt en op die manier verschillende theekopjes gemaakt


Ook de theepot heb ik op dezelfde manier gemaakt als de kopjes, ook hier heb ik gestempeld met versamark en bewerkt met koper kleurig embossingpoeder.


Alleen als je de stempel bekijkt dan zul je zien dat er lijntjes in de theepot lopen, deze heb ik er heel voorzichtig uitgeknipt omdat ik het mooier vond om hem op deze manier te gebruiken.
Het uitgeknipte gedeelte kan ik altijd weer terug in de stempel leggen zodat ik hem ook nog kan stempelen met de lijntjes er in. 



Zoals je ziet heb ik bij het bovenste kopje ook een gedeelte eruit geknipt. het leuke van dit patroontje wat ik eruit geknipt heb is dat wanneer je dat op wit papier stempelt en uitknipt kun je het nog gebruiken boven op je kopje als slagroom of als stoom dat van de hete drank af komt.
Met een beetje fantasie is er heel veel mogelijk ;)




De houten letters van CS zijn super leuk om op je creaties te gebruiken daar kun je zoveel mee.
Ik heb ze hier bewerkt met witte hollografische embossingpoeder zodat ze een mooie glinstering kregen alleen is dat heel moeilijk op goed op de foto te laten zien.



De verjaardags tekst komt uit de handlettering set van vorig jaar ook deze is bewerkt met embossing poeder.





Ik heb de volgende CS materialen gebruikt











Groetjes 



5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt, leuk idee om met embossingpoeder op DP te werken.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg,hoe kom je op al die ideeën!!
    Fijne donderdag, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuk idee om een simpel tasje om te toveren tot cadeautje opzich! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toe maar, jij durft.......stempels "verknippen".
    Maar wel heel leuk.
    Ik ga voor de toef slagroom, hahaha

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen