Pagina's

woensdag 8 september 2021

Coffee or tea?

 


Ik denk dat je wel kan zien wat mijn antwoord op de vraag van deze maand is...
Elke dag begint met een kopje koffie en dan wel het liefst van echte bonen.
Maar als het weer wat kouder wordt, drink ik in de middag grote koppen thee hoor.


Ik heb de afgelopen maanden genoten van jullie reacties op de Journaling Challenge en ben benieuwd wat jullie deze maand gaan maken. Ik denk dat het thema voor iedereen wel herkenbaar is.
Zou onze groep meer koffie- of theeleuten hebben?


Ik maakte voor de herfstmaanden een aparte journal.
Ik wil de thema's van september, oktober en november in dit journal verwerken.
December zal ik dan weer in een nieuw journal doen.

Ik heb een Herfst Journal gemaakt met papier uit een herfst papierblok.
4 vellen uitgezocht en gesneden op 18 cm x 12 cm en lange zijde gerild op 9 cm.
Het boekje heb ik gebonden met borduurdraad.


De achtergrond eerst met een stempel bewerkt en toen dit goed droog was een nieuw stencil gebruikt om modelling paste aan te brengen. Wat een gaaf patroon zijn deze bladeren.
De paddenstoel en klaproos heb ik uitgeknipt uit een herfst papierblok.
Ik heb wat stansen bij elkaar gezocht en er een mooie voorkant van gemaakt.
Dit journal nodigt toch meteen uit om lekker met herfst thema's aan de slag te gaan?


En dus ging ik ook meteen door met de eerste pagina's over het thema Coffee or tea...
Ik heb wel even een pagina overgeslagen in mijn boekje omdat ik dit thema graag op deze kleur pagina's wilde maken maar de pagina ervoor wordt heus ook opgevuld ;)

Op deze linker pagina begonnen met het stempelen van koffieboontjes aan de zijkant en daarna met een nieuw stemcil een tof patroontje aangebracht, meteen op beide pagina's.
Vervolgens heb ik een element gemaakt die over beide pagina's heen komt van jute en spijkerstof.
Dit vind ik mooi passen bij de kurken stempels, hoe tof is dat koffiebekertje nu?
Ik werk de pagina af met op de achtergrond nog een strookje 
papier met koffie en thee afbeeldingen en een doily.


Op de rechterzijde kunnen theekopjes dan toch niet ontbreken.
Ik gebruik nog wat elementjes van de stickerserie die ook over koffie gaat...
Natuurlijk mag het thema niet ontbreken op deze pagina dus die heb ik met de lettertang nog gemaakt.


Ga jij voor Coffee or tea?
Of stiekem ook voor allebei?
Het album voor september komt ook vandaag online.

Lieve groetjes,


Gebruikte materialen van Craft Sensation:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten