Pagina's

zaterdag 29 augustus 2020

doosje met decopatch



 Goede morgen,

op de donderdag ochtend ga ik vaak met 3 andere dames aan de knutsel, daar vertelde ik over deco patch, ik deed dit vroeger erg veel, ook samen met de kinderen. We hebben zelfs een keer een creatief kinderfeestje hiermee gedaan toen Naomi jarig was. 


De dames kende het niet en ik dacht ik heb alles in huis ik ga gewoon nog eens een doosje pimpen in het doosje bewaar ik de xl stenen die bij de mix doosjes strass stenen in zitten.


Deco patch is eigenlijk gewoon dun designpapier in stukjes scheuren en met veel decopage lijm op plakken en na lakken met de lijm. Je hebt hier ook speciaal papier voor maar ik heb gewoon een standaard 15 x 15 blokje gebruikt.



Ik heb 2 soorten papier uitgezocht en deze in stukjes gescheurd ongeveer 1-1,5 cm hiermee ga ik een doosje van craft sensations beplakken, ze zijn er in verschillende soorten en maten. Van het het doosje heb ik de randen even iets bewerkt met inkt, normaal ga ik over de randen heen maar dan ben ik bang dat de deksel niet meer past.


Vervolgens smeer je een deel van het doosje in met ruim lijm, iedere keer als je een stukje papier op plakt ga je er nog een keer over heen met een kwast met lijm het volgende stukje plak je er weer iets over heen en zo ga je rond. als je het hele doosje klaar hebt smeer je deze nog een keer in met de lijm en laat het daarna 24 uur drogen.






De rand van het doosje heb ik beplakt met een strook cardstock die ik bewerkt heb met een 
embossing rand, deze malletjes zitten in de kits met stempels een snij en embossing mal.


Ik ben helemaal weg van de doosjes met bling, ik heb er een aantal er zitten zulke leuke dingen in zoals roosjes, knoopjes en zelfs oogjes.


wat heb ik gebruikt:








je kunt ook andere series gebruiken:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten