Pagina's

donderdag 31 oktober 2019

voorstellen 4de Gast designer

De vierde Gast designer die we aan jullie voor willen stellen is

Marcella Lieverse




Hoi Hoi 

Vandaag mag ik mij dan voorstellen als gastdesigner op dit blog .
Super leuk natuurlijk en bedankt voor deze kans .




Ik ben Marcella Lieverse 
51 en alweer bijna 30 jaar getrouwd .
We hebben twee kinderen die allebei nog thuis wonen .
En dat is in Lisse.
Ben al mijn hele leven creatief bezig geweest In de jaren 90 heb ik zelf met mijn man meer als 10 jaar een poppen ,beren en hobbywinkel gehad .
Dat was in de begin tijd van de 3 D kaartjes en de theezakjes kaarten .
Zo lang ben ik ook al met kaarten maken bezig en vind dat nog steeds ontzettend leuk om te doen vooral met al die super leuke en steeds weer nieuwe papierblokken van CS .(daar hebben we toch nooit genoeg van :)
Ook vind ik het ontzettend leuk om te haken en ben ook altijd daar wel met iets bezig een knuffel of een deken .
Lezen van een boek doe ik ook graag .
Kom ook altijd tijd te kort maar iedereen die creatief is zal dat wel herkennen .




Ik hoop dat ik jullie de komende tijd met wat kaarten kan inspireren 
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in .




Groetjes Marcella 







8 opmerkingen: