Pagina's

maandag 17 september 2018

Zeg het met...vlinders!

Vandaag mijn eerste post als gast designer van het CS design team (yay!). 
Omdat vlinders altijd kunnen heb ik er meteen twee kaarten mee gemaakt, een verjaardagskaart en een dankkaart. Verjaardagskaarten gaan altijd, maar misschien denk je er niet altijd aan om iemand te bedanken met een mooie, zelfgemaakte kaart. Met mijn 'thanx-kaart' bedank ik de meiden van het Design Team en alle lezers, leden en volgers voor deze uitdaging.

Voor beide kaarten koos ik papier uit het prachtige paperpad 'Lilac Florals' (voor de lijst met gebruikte materialen scrol je naar beneden). Het papier is dubbelzijdig bedrukt en dus heb ik 1 blad uitgezocht en voor de ene kaart de ene zijde gebruikt en voor de andere kaart de andere zijde. 
De randjes van het papier heb ik met mijn vinger wat gekleurd met paars 3D paint.



Voor de verjaardagskaart heb ik twee vlinders gestempeld en gestanst, en ingekleurd met de kleurpotloden van CS. De vlinders heb ik simpelweg op de kaart geplakt, met witte, houten letters mijn spreuk opgeplakt en tenslotte nog wat blingbloemtjes om het af te maken. 

Tip: plak onder de vleugels van de vlinders een 3D foam-plakkertje, zodat ze wat hoog blijven staan. 



Op de 'thanx-kaart' heb ik een vlinder gestempeld en gekleurd, en die gemat op een cirkel van paars papier (Luxury cardstock). Ook weer gewerkt met de witte, houten letters en een paar gemstones maken de kaart af.



Door gebruik te maken van dezelfde soort producten krijg je al gauw een soort van thema, of passend geheel. Je zou bijvoorbeeld een kaartset van 6 kaarten met enveloppen kunnen maken om cadeau te geven. Op die manier haal je meer uit je producten en maak je een ander blij ;-)

Creatieve groetjes,
Sandra












2 opmerkingen: