Pagina's

zondag 16 september 2018

Voorstellen gast DTer Sandra Huiskes


Vandaag willen wij onze nieuwe gast designer Sandra Huiskes aan u voorstellen, wij volgde Sandra al een tijdje op onze Facebook groep Creatief met Craft Sensations waar zij hele prachtige unieke creaties liet zien die zij gemaakt het met onze materialen. Toen wij aan Sandra vroegen of ze leuk vond om de uitdaging van gast DTer aan te gaan hoefde zij daar niet lang over na te denken en wilde zij die uitdaging heel graag aan gaan.

Vandaag stelt Sandra zich aan jullie voor



Hoi allemaal!

Vandaag mag ik jullie laten weten dat ik de komende tijd als gast-desinger van het Desing Team van Craft Sensations (CS) aan de slag ga. Ik kijk er enorm naar uit om de creaties die ik maak met de producten van CS met jullie te delen. Deze producten zijn mij niet onbekend, ik werk er al een aantal jaren met veel plezier mee. Zijn jullie ook altijd zo verheugd als er nieuwe spulletjes in de schappen liggen? Soms check ik het wel twee keer per week, bang om iets te missen ;-).

Als echte kaartenmaker ben ik dol op alle mooie stempels en stansen die uitkomen, maar ik werk ook graag met het papier van CS, met het bakers twine, de splitpennen, de blingblingetjes, het band etc. etc. Zo nu en dan waag ik me aan het maken van een (foto)album en het maken van giftboxes of andere doosjes. Het mooie papier van CS heeft vaak een hoofdrol in deze creaties. 

In het dagelijks leven ben ik docent aan een Hoge School. Het werken met studenten is mijn lust en mijn leven, maar mijn vrije tijd besteed ik graag creatief. Ik knutsel graag en daarnaast teken en schilder ik. Mijn twee parkietjes houden me daarbij gezelschap. 

Genoeg over mij, ik heb zin om aan de slag te gaan en hoop van harte jullie te kunnen inspireren met mijn creaties.



Creatieve groetjes,
Sandra Huiskes

1 opmerking: