Pagina's

zaterdag 30 juli 2022

Kleurplaat Bulldog

 


Goede morgen,

afgelopen week hebben we weer een mooi DT pakket gekregen, hier zat een hele mooie kleurboek in. De vriend van mijn dochter had zijn oog laten vallen op de kleurplaat met de Bulldog die achter in het boek staat. Hij kreeg vorige maand de grote kist met potloden van mij voor zijn verjaardag, dus hij is lekker aan het kleuren gegaan.

Het is erg handig dat de potloden genummerd zijn, als je tussendoor stopt kun je later zo de goede kleur er weer bij pakken. Hij is ongeveer 2 uur bezig geweest met in kleuren van deze plaat.

Dit is dus ook een handig idee om mee te nemen op vakantie, zo kun je heel wat uurtjes kleuren zonder al te veel spullen mee te nemen.

Het is lastig de kleuren mooi op de foto te krijgen, in het boek zijn de kleuren wat donkerder geworden, het is echt heel fijn stevig papier om op te kleuren.








Het boek zelf is al een plaatje om te zien, mooi gebonden met een harde kaft.



De credits zijn voor Ricardo.

Fijn weekend, groetjes Patricia




wat is er gebruikt











1 opmerking:

  1. Wat mooi gekleurd, helemaal zonder strepen.
    Hoe heeft hij dat zo mooi voor elkaar gekregen als ik vragen mag?
    Mijn kleurplaten zijn vaak zo streperig als ik met potloden kleur.

    BeantwoordenVerwijderen