Pagina's

donderdag 13 december 2018

3D pear paint box

Onlangs heb ik een filmpje laten zien hoe je heel mooi een achtergrond kunt maken met de 3D pearl paint. Als je met deze paint bezig bent is het toch wel heel handig om de flesjes op zijn kop bij je te kunnen zetten want hoe verder de flesjes leeg raken hoe langer je bezig bent om de verf weer in de punt en uit je flesje te krijgen.
Daarom heb ik dit doosje gemaakt, een handig opberg doosje waar je je fles op zijn kop in kunt bewaren. Super handig en het staat nog gezellig op je hobby tafel ook.


Voor dit doosje heb ik het papier gebruikt uit deze paper pad serie

De basis van het doosje is gemaakt van wit linnen cardstock

\



Om de gaatjes van het doosje mooi af te werken heb ik ringetjes gemaakt van metalic cardstock



het lintje om het doosje komt uit deze set



De bloemen heb ik gemaakt met een stempel uit deze stempel serie


En het takje achter de bloemen heb ik gemaakt met een stempel en stans uit deze serie






Wil je graag weten hoe ik dit doosje en de bloemen gemaakt heb
klik dan op onderstaande foto om naar het filmpje te gaan 
In dit filmpje laat ik zien hoe ik het gemaakt heb en welke afmetingen ik gebruikt heb zodat ook jij er mee aan de slag kunt gaan.




Veel kijk plezier




Groetjes 

4 opmerkingen: