Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

Marquee kerstboom

Jullie hebben deze week al voorbeelden van de Marquee figuren voorbij zien komen maar ik vond ze zo leuk om te maken dat ik kerstboom ook nog gemaakt heb.


Ik heb deze boom beplakt met Design papier uit de kerst paper pads


De buiten kant van de boom heb ik beplakt stroken groen design papier 
Voor het midden gedeelte van de boom heb ik papier met een hout nerf gebruikt uit hetzelfde paper pad



Ik heb de boom over getekend op de achter kant van het design papier en daarna uitgeknipt.
Aan de foto's kun je zien hoe ik het stap voor stap gedaan heb.





Omdat de lampjes maar net passen (zie foto) heb ik er voor gekozen om het onderste lampje in de stam weg te laten
Maar als je de lampjes in er doet volgens de foto dan past het wel.


Ik heb de bolletjes van de lichtjes bewerkt met een matte gel pasta hier door lijkt het of de lampjes wat bevroren zijn


De buitenkant van de boom heb ik bewerkt met ijs effect pasta


aan de lampjes heb ik kleine belletjes gehangen 









Groetjes!!



4 opmerkingen: