Pagina's

donderdag 15 juni 2017

hierperdepiep HOERA

Hallo allemaal

Verjaardags kaartjes zijn altijd leuk om te maken maar helemaal als het een kaartje is dat een iets ander model heeft of waar je iets mee kunt doen.


En vandaag ga ik jullie zo'n kaartje laten zien, als je aan de zijkanten van dit kaartje trekt komen er 2 kaartjes uit. Dus bij dit kaartje heb je heel wat te pimpen want zowel de voorkant als de 2 kaartjes die er uit komen moeten aangekleed worden.


Ik heb de volgende Craft Sensations materialen gebruikt


Clear stamp & cutting die
De sleutel stempel uit deze serie heb ik gebruikt


3D embellishments
Ik heb de craft bloemetjes gebruikt op de voorkant van de kaart


Ik heb design papier uit 2 verschillende paperpads gebruikt
deze kleuren paste heel mooi bij elkaar


Bakers twine


Aan de sleutels heb ik labeltjes vast gemaakt met bakers twine
en op de labeltjes heb een tekst geschreven.

Life is a journey and only you hold the key



Dont put your key to happiness in someone else's pocket


Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vonden




Een hele fijne dag!!

Groetjes 

2 opmerkingen: