Pagina's

maandag 12 juni 2017

Tutorial - Deco stencils met modeleerpasta en distress oxide inkt

De Deco stencils van Craft Sensations zijn geweldige stencils om mee te werken.
Vandaag ga ikjullie laten zien hoe je ze kunt verwerken met ons design papier en distress oxide inkt.


Hoe ben ik te werk gegaan

Ik heb design papier uitgezocht uit dit paper pad


En heb een van deze deco stencils gebruikt



Ik heb gekozen voor een niet al te drukke print


Je plak je deco stencil vast op je papier


Je haalt wat modeleerpasta uit het potje en smeert dat over het stencil heen


Daarna haal je het stencil er af en heb je dit als resultaat


De modeleerpasta laat je heel goed drogen
de pasta die ik gebruikt heb is bijna transparant als hij droog is


Ik heb wat kleurtjes Distress oxide op mijn craftsheet gedaan
en daar wat water overheen gesprayd


Nu ga ik het papier door de inkt heen halen
dit doe ik meerdere keren en tussentijds droog ik het steeds met een heat tool


Ik herhaal deze stappen net zo lang tot ik het gewenste resultaat heb ik bereikt



Daarna heb ik uit hetzelfde paper pad een bijpassend kleurtje design papier gezocht
hiervan snij ik een achtergrond papier op maat


Ik heb bloemen gestempeld met versa mark en daarna bewerkt met goudkleurig embossing poeder
deze bloemen knip ik uit verwerk ik op de kaart


En dit is dan het eind resultaat











Mocht je na aanleiding van deze tutorial nog vragen hebben stel ze dan gerust

Een hele fijne dag nog!!


Groetjes 




1 opmerking:

  1. Geachte,

    Helaas geen directe contactgegevens kunnen achterhalen. Daarom via deze weg.
    Recent meerdere DIY Crystal card kits gekocht, helaas hebben we nu bij een 2-tal van deze producten te weinig kristallen bijgevoegd gekregen. Ref no ; CR0358/17A batch no ; 77389 , graag verneem ik of u deze na kunt leveren.

    MVG

    BeantwoordenVerwijderen