Pagina's

maandag 22 mei 2017

Kaartenhouder

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer eens een heel ander project om jullie te laten zien.
Deze keer heb ik een houder gemaakt waar je allerlei leuke kaartjes in kunt zetten.
Hierbij heb ik weer allerlei verschillende Craft Sensations materialen gebruikt en hier onder vertel ik jullie wat ik allemaal precies gebruikt heb





Het Design papier wat ik gebruikt heb om dit project te maken komt uit dit paper pad en is nu verkrijgbaar bij Action. De maat van het paper pad is 15cm x 15cm



De vlinder op het eerste kaartje staat op het design papier  uit het paper pad en heb ik uitgeknipt.


De bloem komt uit deze stempel serie en heb ik ingekleurd met de Zig clean collor markers


De tekst op het tweede kaartje is van Penny Black uit de set "Happy thoughts"


De bloem en de blaadjes zijn van een oudere clear stamp & die set van Craft Sensations ook deze heb ik ingekleurd met de Zig  markers


Op het derde kaartje heb ik een plaatje gebruikt van een knipvel van Marianne Design
 "Mattie's mooiste" MB 0149


Het tekst stempeltje is van een project life clear stamp set van Marianne Design


Op het vierde kaartje heb ik een de roosjes gebruikt uit de bloemen serie stempel set
Deze heb ik inkleurd met de Zig markers en uitgeknipt


De tekst is van een project life stempel set van Marianne Design 


Het vijfde kaartje, de tekst op dit kaartje komt uit de stempel set van Penny Black


Het design papier op dit kaartje heb ik bewerkt met een deco stencil (wolkjes) van Craft Sensations en modeleer pasta, deze pasta heb ik goed laten drogen voordat ik het verder kon bewerken.
De vlinders komen uit de laatste nieuwe Clear stamp & die set die nu verkrijgbaar is bij Action en deze heb ik ingekleurd met de Zig markers



En tot slot het zesde en laatste kaartje 


Hierop heb ik een plaatje gebruikt uit het Marianne Design knipvel, de vlindertjes heb ik los geknipt er los op geplakt


Het touw wat ik rondom het doosje gedaan heb om het af te werken is bakers twine van Craft Sesations en is momenteel verkrijgbaar bij Action


Ik hoop dat jullie hier weer leuke ideeën van op kunnen doen

bedankt voor het bezoekje aan mij blog en graag tot de volgende keer weer!!



Groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten