Pagina's

maandag 8 mei 2017

Mini album van mdf



Hallo allemaal

Ik ben weer een lekker aan de slag gegaan met het mooie design papier van Craft Sensations.
Dit keer heb ik een mdf mini album daarmee bekleed, op de Craft Sensations pagina en op mijn facebook pagina is een filmpje te zien van het album maar hier op mijn blog ga ik uitleggen welke matrialen ik allemaal gebruikt heb.



Ik heb het hele album bekleed met het design papier het blok Romantic Summer
Dit is echt een prachtig blok met hele mooie kleuren 
Ik heb het mdf ingesmeerd met mode podge het mdf er opgeleg goed aangedrukt en laten drogen na dat het droog was met een mesje rondom afgesneden en tot slot met een schuurblokje alles nog even nageschuurd zodat je geen haakjes hebt en alle randjes beinkt met disress inkt


ook heb ik op de voorkant de nieuwe glitter stickers gebruikt


en de vlinders komen uit deze serie 3D figuren

En de swirl stempel die ik gebruikt heb komt uit deze stempel set



Dan gaan we verder en openen we het boekje


De bloemen van de linker pagina zijn de paper flowers, in deze koker zitten verschillende formaten en kleuren bloemen. Ik heb 2 verschillende maten en kleuren gebruikt


Het hartje van de bloem is een puffy sticker


Op de rechter pagina heb ik een stukje bakers twine onder aan het plaatje gemaakt en daarom een knoopje bevestigd die knoopjes zitten op het kaartje bij de 3D vlinders van de eerste pagina



De Cirkel met bloemen uit de linker pagina is een stukje design papier uit het papier pad
De vlinders zijn weer de 3D figuren die ik op de eerste pagina gebruikt heb.

Op de rechter pagina heb ik een kader om het plaatje heen gestempeld met de border stempel set

dit heb ik wel gedaan met behulp van de stempel hulp want met de losse hand gaat dit niet lukken.



Ook een paper flower en een puffy sticker heb ik hier ook weer gebruikt en een stukje diamond border



De bloemen op de linker pagina die zijn gemaakt met een al wat ouder stamp & cutting die setje maar deze bloemen gebruik ik ontzettend vaak en blijven leuk om te gebruiken. Ook de glitter stickers heb ik hier weer bij gebruikt en chip board embellishments.

Op de rechter pagina wederom weer een mooie paper flower met een puffy sticker, je ziet wel dat je zo toch steeds hele andere bloemen kunt maken 


En dan tot slot de achterkant van het boekje


Ook hier weer een paper flower met een puffy sticker, en een chipbord embellishment

De rug van het boekje heb ik afgewerkt met roze lint uit dit setje



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit mdf boekje
en deze mooie materialen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot de volgende keer!!


Groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten