Pagina's

donderdag 18 mei 2017

Life is a beautyful ride

Hallo allemaal

Vandaag heb ik eens een heel ander kaartje voor jullie gemaakt.
Ik werk heel graag met distress inkt en in combinatie met de Deco Stencils en de mooie bloemen stempels van Craft Sensations kun je daar mee de mooiste creaties maken.



Ik heb eerst de stempel met de bloem gestempeld, deze heb ik daarna gemaskeerd en toen ben ik de achtergrond gaan maken.
De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt, een gelli plate en een deco stencil.
Zo'n achtergrond als deze kun je nooit plannen hoe je dat precies wilt maken want het is altijd weer een verrassing hoe het uitpakt.
Tot slot heb ik de bloem ingekleurd met distress inkt en de tekst er op gestempeld.

Gebruikte materialen:

Deco stencils -  Craft Sensations (Action)


Bloemen stempels - Craft Sensations (Action)




Een hele fijne dag vandaag!!!


Groetjes 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten