Pagina's

donderdag 4 mei 2017

it's a girl




Hoi Hoi

Vandaag laat ik jullie een geboorte kaartje zien
Niks geen inkleuren deze keer.. ;)
Ik ben aan de slag gegaan met van alles en nog wat..

Als allereerst heb ik een stuk cardstock gepakt 13x13cm, en een oude krant 
Uit de oude krant heb ik stukjes tekst gescheurd.






 Het cardstock heb ik helemaal ingesmeerd met Gesso, daarna de stukje krant erop gelegd en deze ook weer ingesmeerd met Gesso. 
Het geheel gedroogd met de heattool. 

Hierna heb ik het geheel geverfd met roze chalk board paint.
(oke, niet van Craft Sensations maar wel bij de Action te vinden)
 Deze is niet dekkend en zo zie je de kranten/tekst er nog door heen
Ook dit heb ik gedroogd met de heattool.



--- mijn camera werkt niet meer mee---
En toen viel mijn camera uit.. (tijd voor een nieuwe telefoon ;) )


Daarna met Distress inkt hier en daar wat extra roze inkt opgebracht.
Met structuurpasta heb ik honingraat aangebracht..
Hiervoor de leuke honingraat stencil uit de set gebruikt 



Rib cardstock en roze metallic cardstock  om wat lagen te krijgen.
Hieronder jute touw met bakers-twine
Het kaart afgewerkt met een mooie roze bloem en zie je die takjes?
Deze kun je nu vinden bij de Action.. ze zijn al in verschillende filialen gespot.
Een nieuwe set stempel+dies

Hieronder nog een overzicht van de Craft Sensations producten/serie die ik heb gebruikt;


stempel+dies/snijmal (takje)
Binnenkort bij de Action/Klosjes bakerstwine
linen cardstock metallic (roze)
Deco stencils/mask (honingraat)

 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart

Groeten Miranda K

Geen opmerkingen:

Een reactie posten