Pagina's

vrijdag 20 december 2019

Video tutorial Travel Journal - Gast DTer Thalien


Hoi allemaal


Hierbij mijn eerste filmpje die ik heb gemaakt voor jullie als Gast DTer. 
Het is een travel journal filmpje, waarin ik verschillende materialen gebruik en jullie laat zien hoe ik dat doe.



Ik heb de camera gewoon aangezet en ben aan de slag gegaan, zo kom je op de leukste dingen! 
Zo gebruik ik veel verschillende materialen zoals clearstamps en stencils van CS. Kijk snel de video en dan zul je zien hoe ik te werk ga in mijn travel journal.
Mocht je vragen hebben plaats dan gerust een reactie!




Helaas heb ik besloten te stoppen als Gast DTer dit omdat ik heb gemerkt in deze periode dat er meer bij komt kijken dan gedacht. En dit niet altijd makkelijk te combineren is met mijn werk en mijn eigen creatieve ondernemingen die ik al doe! Mocht je het leuk vinden om mij te blijven volgen dan kan dat via mijn FB of Instagram: Thaliennl.

Voor de andere Gast DTers heel veel succes!! Jullie zijn toppers!

Groetjes,

Thalien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten