Pagina's

maandag 16 april 2018

You are Invited!

En weer is er een nieuwe serie met stempels uit van Craft Sensations die al in een aantal Action filialen gezien is.
Deze keer zit er bij de hele serie een handig clearblok bij, op dit blok kun je je stempels plakken maar je kunt de blokken ook voor een hoop andere dingen gebruiken.
Zelf vind ik ze ook altijd hele makkelijk om mijn inkt op de mengen bij het inkleuren van stempels, ook gebruik ik ze bij ze het afscheuren van mijn tissue tape en zo zijn ze op nog meer handige manieren te gebruiken.
De stempeltjes zijn deze keer wel iets kleiner maar daardoor zijn ze super leuk om in mini albums of  op labels te gebruiken maar zoals je op deze kaart kan zien zijn ze op ook heel goed op kaarten te gebruiken.



Gebruikte Craft Sensations materialen:

Het design papier komt uit een oudere papier pad serie

Het kopje heb ik gemaakt met metalic cardstock




en de stempels komen uit deze nieuwe serie

De tekst stempel You are invited! is gemaakt met een tekst uit de handlettering set






Groetjes 


2 opmerkingen:

  1. mooie kaart.

    nou ik zie heel veel stempels niet hier, dus ben benieuwd wanneer ik ze ooit zie........heb nu pas de hand lettering set hier gezien.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze zij heel leuk en.....IK HEB ER 1 KUNNEN BEMACHTIGEN!!!
    Wat heb jij er een ontzettende leuke kaart mee gemaakt joh.

    BeantwoordenVerwijderen