Pagina's

donderdag 27 april 2017

see you soon


Zo als jullie misschien wel hebben gezien liggen er nu 6 verschillende setjes Stencils/Mask bij de Action. Van Craft Sensations


In elk setje zitten 5 verschillende stencils/mask

Ideaal voor alle mixed media creaties 
Maar ook super leuk om op je kaarten te verwerken!



            



Op mijn kaart heb ik de stencil met de dots gebruikt
Ik heb ze aan gebracht met Structuurpasta en daarna er embossing poeder over gestrooid
Dit even goed laten drogen..  en daarna het verwarmt met de heattool (voorzichtig!)
Nu blijven de glitters/embossing goed zitten en laat het niet meer af.
Zo kun je het in elk gewenst kleurtje krijgen/maken


Hieronder de verschillende sets , Heb jij ze al??

Kom eens kijken op Craft Sensations Facebook pagina,





Heb jij ze nog niet nog niet kunnen vinden? 


Ik heb er een paar extra mee genomen en ik geef ze weg!
wat moet je doen:

-  Volger worden van mijn Blog /of je bent het al
(via pc gaat dit makkelijker)
-Geef een reactie onder dit bericht en geef aan welke jij zou willen winnen
- 4 Mei 2017 laat ik weten wie de 2 gelukkige zijn


stencil set 1


stencil set 2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten