woensdag 21 juni 2017

Mini albumpje.

Hallo, Ik ben Elly Claessen bijna een vijftiger en ik mag gastdesigner zijn bij dit team.
Vindt het zeer spannend en leuk, want ik hou wel van uitdagingen en ben al jaren verslaafd aan het designpapier van de Action en andere snuiterijen wat erbij hoort.
Ik ben altijd al wel creatief geweest, maar sinds 2013 is het kaarten maken in zicht gekomen.
Maar ook albums en dingen oppimpen behoort tot mijn favorieten.
Dit jaar ben ik 28 jaar getrouwd met Walter en samen hebben wij 2 dochters van 23 en 18 jaar. Ook ons hondje Gizmo behoort al 10 jaar in ons gezinsleventje.
Verder hoop ik jullie te plezieren met mijn creaties.


 Mijn eerste creatie die ik hier laat zien is een mini albumpje, wat ik ooit eens op een SOL(scrap on line) gemaakt heb, heb hem alleen wat uitgebreider. Want je kunt hem zo groot maken als je wilt.




 Het papier komt uit de papercraft design pads van Craft Sensations. Deze zijn verkrijgbaar met verschillende kleuren folie druk zoals je ziet heb ik gekozen voor de blauwe en in combinatie met blauw cardstock geeft het net wat meer kleur.





 Elk pagina heeft een pocket, zodat je er kaartjes in kunt doen, waar je dan eventueel persoonlijke tekst of foto's op kunt schrijven en plakken.










Groetjes 

6 opmerkingen: